آلبوم آلمانی امروز نه بن زوکر heute nicht 2023

به همراه متن صوت ها
ویژه
آلبوم آلمانی امروز نه بن زوکر heute nicht 2023

🎤 خواننده : بن زوکر

🔉 صوت : آلمانی

📀 تعداد اپیزود : 13

🔋 حجم : 0.1 گیگابایت

🎧 بیت ریت : 320

📅 سال انتشار : 2023

 

 

📝 در مورد خواننده:

بن زوکر در برلین شرقی در منطقه میته بزرگ شد. او دو خواهر و برادر کوچکتر به نام‌های سارا و مانوئل دارد. او کمی قبل از فروپاشی دیوار برلین به همراه خانواده اش به آلمان غربی آمد. او بعداً به برلین بازگشت و در آنجا سکونت گزید.

او نواختن گیتار را از ۱۴ سالگی با کمک پدرش آغاز کرد. ابتدا آهنگ های گرانج و راک انگلیسی را کاور می کرد و سپس به قطعات آلمانی روی آورد. زوکر به همراه تورستن بروتزمن و رومن لوث Na und?! را تولید کردند که عنوان اولین تک آهنگ او از مارس 2017 و اولین آلبوم او از ژوئن 2017 است. پس از نمایش تلویزیونی این تک آهنگ در Schlagercountdown، نمایشی که توسط Florian Silbereisen میزبانی می‌شد، در عرض چند دقیقه به رتبه 21 در نمودارهای iTunes ارتقا یافت. در پایان ژوئن 2017، این آلبوم در جدول آلبوم آلمان در رتبه 32 قرار گرفت و در ژوئن 2018 به رتبه چهارم رسید.

بن زوکر در سال 2018 در دو بخش "Newcomer National" و "Schlager" نامزد دریافت Echo Pop شد، اما موفق به کسب هیچ کدام نشد. او هلن فیشر را در تور استادیوم او در سال 2018 همراهی کرد.

دومین آلبوم او Wer sagt das در 7 ژوئن 2019 منتشر شد. این آلبوم برای اولین بار در ماه می 2020 به صدر جدول آلبوم آلمان رسید.

سومین آلبوم اوJetzt erst recht در 16 آوریل 2021 منتشر شد. بن زوکر با این آلبوم برای دومین بار به رتبه 1 جدول آلبوم آلمان رسید. در اتریش این آلبوم به رتبه 4 و در سوئیس به رتبه 5 رسید.

 

 

 

مشاهده موارد بیشتر

 

 

مشخصات محتوای رسانه ای



    متاسفانه دسترسی شما از آی پی خارج از کشور به لینک های دانلود مقدور نیست